BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 30, 2013

cerita kedai kupi

Assalamualaikum wbt.

sebenarnya malas ba kan mau cakap pasal luahan hati ni. tanpa sengaja tekaluar itu ayat-ayat jiwang kita. pastu nanti pandailah tu baca sendiri-sendiri, geli hati sendiri-sendiri. macam mau delete ja kan, tapi biarr.. hehe.

Sejak dua menjak ni, aku habiskan waktu dengan main game  parking parking, burger shop. biasa lah ketinggalan zaman punya mainan. hari tu pegi format laptop 1 Malaysia yang aku dapat tahun lepas kalau nda silap. biasalah, laptop free kan. mudahlah rosak. lepas format tu dia masukkan macam macam jenis game, tapi yang aku paling suka 2 ni ja la. biarlah ketinggalan ka apa. yang nda tahan tu kan, kalau main game burger tu buat kerja pun jadi kelam kabut, maybe terbawa-bawa kan. hahaha. kelakar. tapi aku rasa game ni asah otak aku fikir mana yang perlu dibuat dulu. kadang-kadang aku apply pula dalam buat kerja-kerja di sekolah. boleh pula kan. ambik la ba manfaat yang positif . bukan mau siok siok saja ba kan. huhu.

main game sampai tidak ingat dunia tu, macamlah aku ni free sangat-sangat.padahal bejurut (beratur) kerja kerja yang menunggu untuk disiapkan. apatah lagi tarikh exam KPLI nanti 5 hingga 7 Jun. Belum juga rasa takut kan.  jom list kerja. sempat lagi kan.

  • Rakaman video pengajaran & pembelajaran untuk dinilai & diserah pada ketua unit praktikum bagi calon rentas.konon
  • Kertas kerja sukan sekolah
  • Fail Ilmu pendidikan
  • Persediaan final exam
  • Isi SPPBS tahun 1, and tolong si pakcik 'tok dan' isikan kelas kelas dia. ok kelas kelaas dia. subjek jangan kira lah. sakit hati ai.

neh, ambil kau. main lagi ba burger burger tu. hahahaha.. kelakarlah sangat. sampai pulang kampung pun nda sempat suda tu kalau segala-gala buat last minute. kesian mama i. nasib baiklah kan mengundi 5hb ni. bolehla jumpa mama. semangat juga aku. tanggungjawab ba kan. wajib ditunaikan. entahlah mau undi apa. malas beratur saja ni.

rasa mual tengok tv yang 99% berkisarkan pilihan raya. jalan raya jangan haraplah. paling benci menghalang penglihatan. macam tiada otak lah pula letak banner di selekoh selekoh & persimpangan. susah bro mau tengok kereta dari kanan kiri.  tau tidak? implikasi pilihan raya selain memualkan? acu try tengok, harga barang naik ooo..sakit jiwa kita. sudahlah aku ni kasi pagi makan roti, kasi petang makan ayam. bekais malam teropong sayur. sayur mahal gila. bukan musim hujan. ayam pun mahallll. bikin panas puik.mau makan pun susah. inilah nasib golongan kasta.


cepatlah habis PRU. cepat juga hilang lagu si tomok tu dari halwa telinga. aku rasa BN juga menang tu. harap-harap siapa pun menang aku mau cuti 6hb! umumlah awal-awal. senang adjust bas pulang KK.

Oklah, itu saja lah. paning kita ingat burger. Bye. Wasalam





No comments:

Jom Sembang

Daisypath Graduation tickers
Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers